Ken Doctor
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Ken Doctor: Transforming the company’s DNA

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Am 25.11. hat Ken Doctor auf der Konferenz The World after Advertising den Vortrag Transforming the company’s DNA – turning news organizations into multimedia service organizations gehalten. Wir haben zudem mit Ken Doctor ein längeres Interview geführt, welches ihr online nachlesen könnt.

[audio:/audio/2010/11-worldafteradvertising/20101125_kendoctor.mp3]

Leider ist die Audio-Datei nicht in der perfekten Audioqualität, wie wir sie euch sonst bieten können. Dies war uns diesmal leider nicht möglich. Da man Ken Doctor aber dennoch ganz gut verstehen kann, haben wir uns entschlossen, euch den Vortrag nicht vorzuenthalten.

Seine Selbstbeschreibung klingt so:

Ken Doctor, a leading news industry analyst, is the author of “Newsonomics: Twelve New Trends That Will Shape the News You Get” and of the Newsonomics.com website. In his work as an analyst, consultant and speaker, he works with established media as they transform themselves. As we approach 2011, he is focusing on what’s being lost and what’s being gained and on how sustainable models of contemporary journalism can be built. He believes we have now entered the Digital News Decade.

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